Sunday, 11 December 2011

Sayang Ustazah Sayang


Pada suatu hari ustazah norzalina dan cikgu ali dikunjungi pak dollah. Pak dollah yang berumur 63 tahun adalah ayah mentua kepada ustazah norzalina. Suami isteri ini sangat gembira dengan kedatangan pak dollah. Pak dollah telah bercerai dengan isterinya 6 tahun yang lalu. Cikgu ali dan ustazah norzalina mengajar disebuah sekolah yang berhampiran dengan rumahnya. Pasangan ini baru berkahwin 4 bulan. Pada hari terakhir pak dollah dirumah anaknya, terjadilah satu titik hitam. Ianya bermula pada hari cuti pasangan itu. Namun hari tersebut suaminya mempunyai satu kelas tambahan disekolah. Seperti biasa ustazah norzalina menyiapkan sarapan pagi untuk suaminya dan pak dollah. Selepas menghantar suaminya ke muka pintu ustazah sempat berborak dengan pak dollah.

Selepas itu ustazah kebilik air membasuh baju. Pak dollah yang kebetulan ketandas terlihat sesuatu. Rupa-rupanya ustazah norzalina terlupa merapatkan pintu, ustazah norzalina yang leka memberus baju tidak menyedari sepasang mata sedang memerhatikannya. Seingat pak dollah, dia tidak pernah melihat keadaan seperti itu kerana menantunya terkenal dengan sifat sopan santun dan sangat menitikberatkan tentang soal penjagaan aurat.

Malahan didalam rumah sekalipun menantunya tidak pernah menanggalkan tudung melainkan ketika bersama suaminya sahaja. Kain kemban menantunya yang basah semasa membilas pakaian, membuatkan pak dollah semakin tak tahan. Ustazah norzalina yang merasakan kelibat orang diluar tergamam melihat bapa mentuanya sedang membuka daun pintu. Ustazah norzalina yang ketakutan terus bangun dan berusaha menutup pintu tetapi gagal.

Pak dollah terus masuk dan mengunci pintu dari dalam. Ayah buat apa ni?! Tanya ustazah norzalina dengan terketar-ketar. Pak dollah hanya tersenyum sinis sambil matanya meliar kesegenap tubuh menantunya. Pak dollah menanggalkan pakaiannya satu persatu. Kelihatan lah batang pak dollah yang hitam dan besar. Keadaan ini menakutkan lagi ustazah norzalina yang terus merayu supaya dilepaskan. Pak dollah mendekati menantunya, ustazah norzalina yang tidak rela diperlakukan begitu cuba menolak. Keadaan bertukar menjadi bertambah buruk apabila ikatan kain kemban ustazah norzalina telah ditarik pak dollah sehingga terburai ke lantai.

Terpampanglah tubuh ustazah norzalina yang hanya dibaluti coli dan seluar dalam. Ustazah norzalina yang pasrah dan malu tubuhnya ditatapi bapa mentuanya, hanya mampu memalingkan tubuh membelakangi pak dollah sambil menangis. Jangan buat saya macam ni!, teriak ustazah norzalina. Pak dollah yang telah lama tidak merasai kehangatan burid terus mendekati tubuh ustazah norzalina dari belakang lalu membuka cakuk colinya. Terlepaslah coli
yang menutupi buah dada ustazah norzalina. Tersembul tetek ustazah norzalina yang merah putingnya. Lantas diraba pak dollah dari belakang. Kulit tangan bapa mentuanya yang kasar dapat dirasai ustazah norzalina ketika putingnya digentel serta diusap pak dollah.

Ustazah norzalina yang tidak berdaya mempertahankan tubuhnya dari pak dollah hanya mampu mengharapkan suaminya lekas pulang. Buah dada bersaiz 36b menantunya dinyonyot sehingga tegang putingnya. Kemudian pak dollah masukkan tangannya kedalam seluar dalam menantunya sambil mengusap-usap kelentit. Kemudian pak dollah menarik seluar dalam menantunya sehingga terkoyak. Ustazah norzalina hanya mampu memejamkan mata kerana tersangat malu diperlakukan begitu. Punggung dan kemaluan menantunya yang tembam dijilat-jilat sehingga ustazah norzalina merengek-rengek menahan kesedapan yang teramat sangat.

Pak dollah merebahkan ustazah norzalina, lalu mengangkangkan kakinya sambil menggenggam batangnya lalu ditekan ke dalam burid ustazah norzalina.

Jangan buat ina macam ni! Ina kan menantu ayah, tepis ustazah norzalina sambil menutup buah dada dan burid dengan tangannya. Ustazah norzalina takut kalau-kalau dia akan mengandungkan anak pak dollah jika batang pak mentuanya berjaya menguasai dirinya. Ustazah norzalina yang telah terlentang telah dipegang kedua belah tangannya secara paksa. Keadaan kaki ustazah norzalina yang terbuka memudahkan batang pak dollah memasuki buridnya. Sedikit demi sedikit batangnya disorong tarik dalam burid ustazah norzalina.

Lama kelamaan ustazah norzalina tidak mampu lagi menahan keghairahan yang telah menguasai dirinya lalu orgasme emmmm.. urrrghh.. aaahhhhhh, meleleh-leleh air
buridnya. Pak dollah yang nafsunya masih tidak puas, memaksa ustazah norzalina
berdiri dan menonggeng. Tangan pak dollah memegang sisi punggung menantunya
lalu menekan batangnya ke dalam burid. Punggung ustazah norzalina yang besar
dan putih membuatkan pak dollah semakin bernafsu. Sakkkiiitttt ahhh.., jerit
ustazah norzalina bila buridnya dikasari dengan tujahan batang pak dollah. Ayakan
pak dollah menjadi semakin laju sehingga batangnya merapati kemaluan ustazah norzalina.

Wajah ustazah norzalina kelihatan sangat bernafsu ketika didogy-style pak dollah.
Ustazah norzalina yang merasakan pak dollah akan mencapai klimaks, telah menjerit
’jangaannn lepaskan di dalam yahh’.

Baiklah ina tapi dengan satu syarat, kata pak dollah. Ina kena hisap batang ni
sampai keluar air dan ina mesti minum setiap titik air tu, kalau tidak ayah
akan lepaskan kat dalam rahim ina. Memang jamin ina mesti hamil sebab dah 6
tahun benih ayah diperam. Baiklahhh, jawab ustazah norzalina.

Pak dollah sebenarnya hanya ingin memperdayakan menantunya. Untuk menjerat ina
supaya akan berusaha lebih bersungguh semasa menghisap batang. Namun kalu pancut
tu akan tetap gak kat dalam rahim ina. Bagi Pak Dollah kalau tak pancut kat
dalam separuh kepuasan bersetubuh tu akan gagal dikecapi.


Pantas batangnya dihalakan ke mulut ustazah norzalina. Walaupun jijik dimata
ustazah norzalina namun terpaksa dilakukannya juga. Kuluman demi kuluman hanya
meletihkan ustazah norzalina, malah pak dollah belum menunjukkan tanda-tanda
ingin memancutkan air maninya. Pak dollah terus meramas buah dada menantunya itu.
Akhirnya ustazah norzalina kepenatan. Pak Dollah tersunyum. Dia berjaya menikmati
kuluman hebat dan juga akan dapat memancutkan air mani ke dalam telaga zuriat
memantunya yang sedang subur.

‘Jangan lepaskan kat dalam’, rayu menantunya. Pak dollah tersenyum sambil
menonggengkan kembali tubuh ustazah norzalina lalu menjunamkan batangnya kedalam
burid. Kan Ina dah engkar syarat... kejap lagi ayah akan hamilkan menantu ayah
ni... Lantas Pak Dollah pun membuat ayakan-ayakan yang laju lalu melepaskan air
maninya yang berhamburan ke permukaan rahim ustazah norzalina. Akhirnya pak
dollah meninggalkan rumah dan terus pulang ke kampung. Ustazah norzalina yang
malu telah merahsiakan kejadian itu daripada pengetahuan suaminya.

Dua bulan berlalu dan ustazah norzalina disahkan mengandung. Suaminya gembira
mendapat berita itu tanpa mengetahui perkara sebenarnya. Dia mati mati sangkakan
bahwa dialah yang telah berjaya menghamilkan norzalina. Selepas 7 bulan melahirkan
anak ustazah norzalina hidup bahagia disamping cahaya mata dan suaminya.
Sehinggalah pada malam yang malang, suaminya mendapat panggilan telefon daripada
pak dollah yang on the way ke rumah mereka. Kebetulan pada malam itu isterinya tidur
awal lebih kurang pukul 9. Suaminya yang tak sampai hati mengejutkan isterinya,
terus keluar berseorangan menjemput pak dollah distesen bas.

Pak dollah bertanya, mana ina? Ina tidur awal malam ni, mungkin letih kot. Semasa
sampai dirumah lebih kurang pukul 9.30, cikgu ali mendapat panggilan telefon dari
kawan karibnya, yang ingin berjumpa direstoran yang terletak tidak berapa jauh
dari rumahnya. Saya nak jumpa kawan. Kejap lagi saya balik, kata cikgu ali. Pak
dollah hanya tersenyum.

Pak dollah meninjau bilik menantunya dengan berhati-hati. Pak dollah merasa sungguh
berahi bila melihat menantunya sedang tidur dengan keadaan kain batiknya terselak
sehingga menampakkan betisnya yang putih. Pak dollah menanggalkan pakaiannya dan
memadamkan lampu. Pak dollah terus naik keatas katil dalam keadaan telanjang
dan memeluk ustazah norzalina yang sedang tidur. Ustazah norzalina yang tersedar
merasakan itu adalah suaminya. Pak dollah terus menanggalkan coli ustazah norzalina
sambil meramas buah dadanya. Ustazah norzalina merasa sedikit hairan dengan
perilaku suaminya yang menghalakan batang kemulutnya, terpaksalah ustazah
norzalina mengulum batang suaminya yang dirasakan agak berbeza dari biasa.

Selepas itu pak dollah terus menyonyot teteknya kiri dan kanan sampai meleleh
susu. Ustazah norzalina merengek kesedapan, ‘abannngg saya dah tak tahan ni..’
pak dollah terus membuka ikatan kain batik menantunya, lalu dijilatnya kemaluan
ustazah norzalina tanpa menanggalkan seluar dalam. Ustazah norzalina yang mencapai
perasaan berahi yang tidak terperi telah
mengalirkan air burid yang agak banyak.


Seluar dalam dilurutkan lalu batangnya menjelajahi bibir burid ustazah norzalina.
yang telah mengemut tak henti-henti. Ayakan yang berterusan membuatkan ustazah
norzalina mengerang kesedapan, ’ahhh ahhh aahhh laju lagi bannggg aahh’ seolah-olah
dia sedang berasmara dengan suaminya sendiri.

Peluang itu dimanfaatkan pak dollah dengan mendukung ustazah norzalina sambil
mengayak buridnya secara berdiri. Ini agak menyakitkan kemaluan ustazah norzalina,
"sudahlah banggg sakittt", rengeknya. Lalu ustazah norzalina ditonggengkan,
ustazah norzalina bertanya, ‘abang tak pernah lakukan persetubuhan dengan cara
begini?’ pak dollah tidak menjawab lalu mendogystyle ustazah norzalina dengan
agak ganas. Ustazah norzalina yang mencapai tahap orgasme telah mengerang,
‘abangggggggggggg, dah nak keluarrrrrrr niii...uhh..ahhhhh..aaahhh’.

Kemudian disusuli dengan lepasan air mani pak dollah yang mencurah ke dalam
rahimnya. Mereka terbaring bersama selama 30 minit. Pak dollah yang kembali
bernafsu mencium mulut ustazah norzalina sambil mengulum lidahnya. Kelainan yang
dirasai ustazah norzalina membuatkan dia mengesyaki sesuatu lalu terus bangun sambil menutup tubuh dengan pakaian dan menyalakan lampu. Alangkah terkejutnya ustazah norzalina bila melihat pak dollah sedang mengurut batangnya yang kembali menegang. Ustazah norzalina menyangka tubuhnya disetubuhi suaminya tetapi yang nyata tubuhnya telah diperkosa bapa mertuanya untuk kali kedua.

Dua bulan selepas peristiwa tu... sekali lagi ustazah norzalina telah disahkan
mengandong... Namun peristiwa itu tetap juga dirahsiakan daripada pengetahuan
suaminya. Kegusaran pasti menghantui perasaannya apabila terbayangkan kemungkinan
kali ke tiga dia akan dirogol dan juga dihamilkan sekali lagi oleh Pak Dollah.

10 comments:

  1. TONTON PELBAGAI SIARAN TV MALAYSIA SECARA ONLINE SEPERTI RTM1 ,RTM2 ,Muzik Aktif ,TVi ,TV3 Ntv7 ,8Tv ,Tv9 ,Astro Ceria ,Astro Ria ,Astro Warna Astro Prima ,Astro Ria ,Astro Oasis ,Astro Arena ,Alhijrah Tv dan banyak lagi channel lain hanya di DI http://www.vecests.com/2013/01/online-tv-malaysia-radio-streaming.html 

    ReplyDelete
    Replies
  2. sorry tumpang iklan

    Saya ada jual pussy n penis Palsu.
    Alat nie 100% selamat,
    Jauh lebih selamat dari penggunaan tangan,

    kalau berminat boleh text Saya..
    Hp 011-21100018 (Wechat id:pussypalsu00 /whatsapp, hanya pada waktu malam)
    Email uzumakitakuma@yahoo.com

    Penghantaran Melalui Poslaju &Skynet.
    COD Hanya di Mid Valley Megamall, KL
    (Tempat simpanan stock & untuk product tertentu sahaja)

    untuk maklumat lanjut layari
    http://pussypalsu00.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. -----------------------------BOKEP TERBARU-----------------------------
    -----------------------------BOKEP TERBARU-----------------------------
    -----------------------------BOKEP TERBARU-----------------------------
    -----------------------------BOKEP TERBARU-----------------------------
    -----------------------------BOKEP TERBARU-----------------------------
    -----------------------------BOKEP TERBARU-----------------------------
    -----------------------------BOKEP TERBARU-----------------------------

    vidio bokep mesum terbaru bulan ini di www.bokep69.net

    http://bokep69.net/vidio-bokep-mesum-streaming-abg-15-thn/
    http://bokep69.net/pelecehan-gadis-smp/
    http://bokep69.net/jilbab-ngentot-terbaru-smp-13-thn/
    http://bokep69.net/bokep-streaming-perkosaan-di-bawah-umur/
    http://bokep69.net/nenek-nenek-cabuli-abg-15-thn/
    http://bokep69.net/eksekusi-perawan-di-tengah-sawah/
    http://bokep69.net/anak-sd-baru-belajar-ngentot/
    http://bokep69.net/skandal-ngentot-guru-smp-dengan-murid-nya/
    http://bokep69.net/bokep-mesum-anak-sma-menggemparkan-sekolah/
    http://bokep69.net/kepala-sekolah-cabuli-10-orang-siswi-smp/
    http://bokep69.net/anak-smp-ngentot-muncrat-di-mulut/
    http://bokep69.net/siswi-smp-dipaksa-telan-sperma-pacarnya/
    http://bokep69.net/jilbab-mesum-di-samping-rumah-kepergok-bapaknya/
    http://bokep69.net/anak-sd-belajar-jilat-kontol/


    salam bokepers www.bokep69.net
    -----------------------------BOKEP TERBARU-----------------------------
    -----------------------------BOKEP TERBARU-----------------------------
    -----------------------------BOKEP TERBARU-----------------------------
    -----------------------------BOKEP TERBARU-----------------------------
    -----------------------------BOKEP TERBARU-----------------------------

    ReplyDelete